ოთხი დღე

მიყვარს ისე რომ მინდა ყვირილი! ბედნიერიც ვარ და უბედურიც, მაგრამ მაინც ბედნიერი რადგან მიყვარს, გულში გაზაფხულია ხანგძლივი ზამთრის მემდეგ, ყვავის, ყვირის ყველაფერი! მაგრამ მალე ისევ ზამთარი დადგება... რატომ არის გული ასეთი უცნაური? რატომ სჭირდება სხვა ადამიანი რომ ასე აყვირდეს? სულ რაღაც 2-3 დღე და ყველაფერი შეცვლილია.... დავიწყებული მქონდა რა არის ეს... სიყვარული.... რამდენი ხანი არ განმიცდია ასე.... ასეთი ყოვლის მომცველი, ბედნიერება.... ლოდინი, ტელეფონის ზარი... ბოლო საღამო....ბოლო საათები რაც ერთად გვექნება... მაგრამ ეს მოგონება სამუდამოდ ჩემი იქნება... თვალები, გამოხედვა.. მე ის მიყვარს! მიყვარს!!!! ნაზი სწრაფი კოცნა.... ხმა, სიტყვები, გამოხედვა.... მიყვარს!!! სიგიჟემდე მიყვარს და არ ვიცი რატომ.
როგორ ასე უცებ???
ეს ისეთივე ლამაზია როგორც მთა ყანობილის დათოვლილი გზები... ლამაზი როგორც არაფერი... მე მიხარია, მე ვტირივარ... მე მინდა ის, მინდა ერთხელ ერთი ღამით...
ყველაზე მშვენიერი, ყველაზე კარგი... რამდენიმე დღით ჩემი...
ქარივით ჩაიქროლა, და წავა... ჩადგება ქარი... უკვე აღარ ამოვარდება ასეთი ძლიერი ასეთი ფანტასტიური... მე ის მიყვარს!!!! მიყვარს და მინდა ვიყვირო ამის შესახებ! არ შემიძლია დუმილი რომ მიყვარს და ყველაფერზე მეტად მინდა. ყოველი წუთი საუკუნეა ამ ზარის მოლოდინში, ყოველი წამი რა გრძელია, მაგრამ ბედნიერი ვარ!
ხამუდ... ჩემი ხამუდ,,,,
საყვარელი.... საყვარელი....
ქარი.... ქარი და ცეცხლი... მან ჩემს გულამდე მიაღწია... წაიღო ქარმა... ისეთმა ძლიერმა როგორც არმაზზე და დავითდარეჯზე.... მე მიყვარს ეს ქარი... მე მინდა იგი
კოცნა... თვალები... წუთები გადის და სიჩუმეა.. ტირილი მინდა, ძალიან...
ტირილი მინდა იმიტომ რომ ქარია და ცეცხლია. იმიტომ რომ არ არსებობს ხვალ, არ არის მომავალი, არის დღეს, ღამე და წუთები... გრძელი, მოკლე, საშინელი წუთები სიჩუმეში.. მუსიკა.. მე ცოცხალი ვარ... მე ვგრძნობ, მე მიყვარს, მე მიხარია და განვიცდი...
ხვალ არ არსებობს.. ქარი ჩაიქროლებს, გაქრება და წავა...
გინდა იყო ბედნიერი - იყავი!
ხამუდ....
ხამუდ....
როგორი მძიმეა სიყვარული და ლოდინი...ლოდინი... ხამუდ... მიყვარხარ... იანვრის ყინვებში გამათბე და მიყვარხარ. შენთან ერთად გატარებული წუთები, საათები განუმეორებელი იყო საყვარელო...
ყოველთვის მეხსომები რა ლამაზი იყავი...
ძალა არ მაქვს... მე შენ მიყვარხარ!!!
წუთი

Comments

Popular posts from this blog

До свидания

Внизу Сванетия